تبلیغات
هدایای تبلیغاتی - نقش هدایای تبلیغاتی در بازار تبلیغات امروز

هدایای تبلیغاتی - نقش هدایای تبلیغاتی در بازار تبلیغات امروز

انواع هدایای تبلیغاتی: سر رسید، لیوان کاغذی، خودکار و نمونه های جدید چاپی هدایای تبلیغاتی

 

آخرین مطالب هدایای تبلیغاتی - نقش هدایای تبلیغاتی در بازار تبلیغات امروز

 

نقش هدایای تبلیغاتی در بازار تبلیغات امروز

ارزش مشتری

در دنیای رقابتی امروز شرکت هایی موفق هستند که بتوانند ارزش های بیشتری برای مشتریان به وجود آورند و بنا به گفته سرجیو زیمن «بتوانند دلایل بیشتری به مشتریان ارائه کنند تا آنها را به خرید و ایجاد رابطه بلندمدت با شرکت ترغیب سازند.»شرکت هایی که فلسفه بازاریابی را پذیرفته اند یعنی مشتری و جامعه را مدنظر داشته و محور عمل خود قرار داده اند،در تلاش برای به وجود آوردن و افزایش مداوم ارزش های بیشتری برای مشتریان خود هستند.

ارزش مشتری
ارزش مشتری

تبلیغات

تبلیغات یکی از پر مخاطب ترین صنعتی است که نمی توان نقش و اهمیت آن را در لایه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و یا اقتصادی جوامع نادیده گرفت. با کمی دقت در پیرامون خود ، منزل ، محل کار و یا محیط اطرافمان آثار و نشانه های این صنعت عظیم کاملا به چشم می خورد.

تبلیغات
تبلیغات

هدایای تبلیغاتی

تعریف هدایای تبلیغاتی عبارت است از وسایلی که برند فرد یا شرکت عرضه کننده محصول را در ذهن مشتری حکاکی کند و برای مخاطب یادگار ماندگاری باشد تا خدمات موسسه مذکور را از یاد نبرد.هدایای تبلیغاتی گستره وسیعی دارند که از جاسوئیچی گرفته تا اتومبیل و کالاهای لوکس در این زمره قرار می گیرند.

هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی

بسته بندی

بسته بندی هم یکی از شکل‌های ارتباط با مخاطب است و ما از طریق آن، پیام‌های زیادی به مخاطبان خود می‌دهیم. حتی میزان تخفیف دادن و تعداد و نحوه‌ی برگزاری حراج‌ها یا برنامه‌های دوره‌ای فروش شکلی از ارتباط با مخاطب هستند. کاتالوگهای شرکت باید، شکلی از ارتباط در بازاریابی باشند و پیامهای متعددی را به مخاطب و مشتریان ما ارسال کنند.

بسته بندی
بسته بندی